ورود به سامانه

پاسخگویی به ارباب رجوع به شکل الکترونیکی و در صورت نیاز حضوری با رعایت پروتکل های بهداشتی به شکل مستمر ادامه دارد

placeاداره کل
سه شنبه 18 آذر 1399
معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:خدمت به مردم ، پاسخگویی مناسب و رضایت ارباب رجوع از اهداف اصلی اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران است. یوسف بهارلو معاون پژوهش،برنامه ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، با اشاره به شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهانی گفت: از نخستین روزهای اعلام همه گیری ویروس کرونا در سال گذشته خدمت به ارباب رجوع به شکل مستمر ادامه داشته است و وقفه ای در پاسخگویی به مردم صورت نگرفته است.وی افزود: با وجود نگرانی موجود در جامعه، همکاران و کارکنان اداره راهبری مکاتبات این اداره کل با رعایت پروتکل های بهداشتی و توصیه آن به ارباب رجوعان سعی در خدمت رسانی به موقع و کامل داشته اند که امیدواریم توانسته باشیم پاسخگوی مردم عزیز در این شرایط بوده باشیم.بهارلو با تاکید بر ضرورت توسعه دولت الکترونیک تصریح کرد: : توصیه این اداره کل در خصوص پیگیری و ارسال و دریافت مکاتبات، به شکل الکترونیکی، تلفنی، فکس، ایمیل و روشهای غیر حضوری است  با این وجود اگر ارباب رجوعی به شکل حضوری هم مراجعه کرده باشد قطعا بدون پاسخ نخواهد ماند .این مقام مسئول با اشاره به انجام زیرساخت های لازم در جهت توسعه فعالیت ها به صورت آنلاین و غیر حضوری در این استان خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تمامی تلاش بر این است تا با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا بتوانیم مراجعه حضوری مردم عزیز را کاهش داده و با سرعت بیشتری پاسخگوی مسائل آنان باشیم.گفتنی است با اعلام وضعیت نارنجی در سطح شهر تهران و طبق مصوبه استانداری، اداره راهبری مکاتبات و اسناد اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با پنجاه درصد نیروی انسانی خود به شکل حضوری و پنجاه درصد به شکل دورکاری به فعالیت خود به شکل مستمر ادامه می دهد.